Torsdag

Tja !

Man har ju jobbat idag som vanligt, men det blev en kort arbetsdag, fick stämpla ut 13.00 .
Körde raka vägen till jobbintervju nr1 vilket var på fredriksdal hemmet i stan, ett äldreboende, satt där och berätta om mig själv och mitt liv, pratade litegrann om jobbet hit och dit, helt okej..
När jag var färdig där hälsade jag på baby på jobbet och inväntade tiden för jobbintervju nr2, vilket var i ekeby, på äldreboendet där, vilket även lockade mig mer än hbg. Där ville dom att jag skulle börja direkt, vilket inte går riktigt pga. mitt nuvarnade jobb, dom ville även ha kvar mig efter sommaren vilket är meega nice !
Ska även på en jobbintervju i bjuv på måndag, så vi får se vad dom har att erbjuda :)
Känns riktigt skönt att det går frammåt, och att man har lite att välja mellan !

Har också hunnit med att tvätta och städa här i lägenheten , det behövdes (; Så nu är här fräscht och det luktar gott!
Baby har precis kört ner hans kusiner, Sanja och Marina till tåget, som varit på besök, alltid trevligt med härligt umgänge (: Juste ska inte glömma att Robin och Marija också varit på besök, trevligt det också !
Träffade Jennica innan idag, vi tog en bakad potatis på grafitti hos Petra, Mums !
Shitt, har ju verkligen hunnit med mycket idag, riktigt skönt faktiskt .

Mina ögon går i kors, mega trött.
Imorgon väntar jobb, 7.00 ;/

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback