sprängs.

Mitt huvud sprängs när som helst, att vakna med huvudvärk är absolut inte kul, och att det sitter i hela dagen är ännu värre, usch !
Tog massa prover igår pga min mage som gör ont varje jävla dag, så får hoppas på bra resultat om ungefär en vecka.
Sitter just nu hemma hos Philip och Semir och snackar lite skit, att sitta hemma gör mig totalt deprimerad :p Ikväll blir det nog en liten bowlingtur eller biljard, får se ifall jag orkar och ifall smärtorna ger med sig, annars blir det väl en film med baby.
Ska försöka dra mig till jobbet imorgon också, måste måste ;s

Vad hände med vädret btw, har varit rätt nice väder några dagar och nu helt plötsligt regn, boriiing ! Vill bara ha sommar nu, hade varit så skönt, känns som man hade mått 10 gånger bättre också för den delen :)

Aja, ska inte klaga mer, får göra det bästa av situationen och tänka på att det finns människor som har det värre

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback