Sista dagen i veckan.

Det har varit en skön helg faktiskt. I fredags provkörde jag, Edi, pappa och lillebrorsan den nya audi A7, vilken hightech bil, på registreringsnumret där bak så satt en kamera som visades i tvskärmen på instrumentbrädan vart du backade, riktigt coolt, den visade i linjer vart bilen skulle backa beroende på hur du snurrade ratten, jag är inte världens bästa på att förklara men det var iallafall riktigt häftigt. ;) Efter det körde vi ner till bogarts och hyrde en film, som vi skulle kolla på, men vi hann inte ens sätta igång den innan vi somnade..
Igår , lördag, var vi hos Edis föräldrar och åt middag, sen på kvällen blev det födelsedagsfest hemma hos Petra, det var väldigt trevligt faktiskt, det blev ingen utgång för mig och Edi, men sällskapet var kanon :) Tack alla !

Vilken tur att klockan på mobilen ändrar sig själv, vi hann till jobbet i tid. Vi hade heelt glömt bort att klockan ska fram en timme. haha, ändå disskutera vi det igår hos Petra, seniiil ;)

Nä nu ska jag hjälpa Edi med att fylla hyllorna med cigaretter, känner mig väldigt hjälpsam (: haha !

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback