Kalas.

Ja då va det söndag igen, som det är varje vecka.
Sov bara till 8.30 idag för att Edi stack till jobbet, så jag kunde inte somna om.
Så jag har legat i sängen och degat hela förmiddagen och nu har jag äntligen tagit mig upp, fixat till mig lite och till och med kört upp till Edis affär och gör ett inlägg härifrån ;)
Det blir en snabb sväng in till väla när vi stängt här , måste köpa nya öronhängen eftersom att mina gick isönder när jag sov antagligen, får även köpa en blomma till Edis pappa som fyllde år igår.
Efter det kör vi till Åstorp där det väntar en god middag och lite mini kalas.
Tänkte sätta på en kanna kaffe och invänta tills klockan blir 14, stängning.

Som dom flesta vet har jag inte festat och druckit på ett väääldigt bra tag , och det har bla. gett resultat på vågen, har gått ner några kilo, har ju även med maten att göra, äter mer regelbundet, mindre måltider, och bättre mat (: Så går jag ner några kilo till så gör det ingenting, bara bra , wiho, aldrig fel med lite positiva saker här i livet .

Nä nu får jag sätta på kaffe så jag hinner ta mig en kopp innan vi ska dra .
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback