Första inlägg 2011

Kan ju lätt säga, det va ett tag sen ;p
Nytt liv, nya tag. Vet egentligen inte varför jag inte bloggat, men har väl inte haft något att skriva antagligen.
2011 bästa året på mycket länge. Har världens underbaraste pojkvän, bor i hans fina lägenhet, har skaffat mig det där efterlängtade körkortet, jobbar heltid på ett lager, vilket är mindre kul, men det får duga, jaa ni ser allting går frammåt, och jag är mega lycklig.
Finns såklart dåliga saker som händer i livet, men det är ingenting vi behöver förstöra detta lyckliga inlägget med ;)

Tror Jennica kommer förbi en sväng, fanken vad längesen man träffa henne, så det va på tiden. Ikväll fixar syrran mina naglar, hon är färdig med utbildningen och nu är hon diplomerad nagelteknolog, Grattiis :)

Kommer inte på något mer att skriva, så jag avslutar här, imorgon väntar jobb 7.00, som vanligt.
Puss.


                  

Kommentarer
Postat av: Philip

Äntligen update,, saknar din blogg fan läste igenom hela sommaren o fy fan va kul de va ;(

Kommer fucking sakna dig i sthlm grovt du kommer typ aldrig komma

2011-03-16 @ 17:57:18
URL: http://thephilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback