tågresa!

Hej!

Ett tag sen jag skrev sist, fredags !
Jag hade en väldigt trevligt midsommar, vi hamnade på K15 efter förfesten, helt okej ställe, men väldigt bra musik!
I lördags jobbade jag hela dan, va hemma runt 21. fixade mig och började förfesta, (jag,semir,philip,schabo&noelle). Denna gången hamnade vi på ambasadeur (eller hur dt stavas), hade sjuuukt kul faktiskt !
I söndags jobbade jag och var hemma runt 22 tiden ! Kollade på film hemma hos Philip, med dom andra (ovan). Vi kollade på Taken, sjukt bra film !
Måndag sjukt bra väder , vi vaknade runt 11, var i stan, Noelle och Philip shoppade, sen fikade vi på café Kofí på stureplan, mysmys !
På kvällen åkte jag och Noelle hem till en polare till mig, och vi kollade på världens läskigaste och äckligaste film!
I början var den rätt dryg och allmänt fattig, sen efter halva filmen så skrek jag isönder mig!! Till och med killarna tyckte den var läskig ! Paranoid eller ngt heter den, måste ses om ni inte sett den !!

Jag har packat klart min resväska och sätter mig på tåget till Hbg 16.15, vill vara kvar här :/ aa, Serbien som gäller i 3 veckor, sen tillbaka till jobbet i Sthlm i augusti :)

Nu blir det stan med Noelle, coffé time, sen ruttna på tåget i några timmar ! Xo/s


(bild från i lördags)


Kommentarer
Postat av: Philip

Ojojoj sexy picture, vem fixa sminket hehehhehe! <3

2010-06-29 @ 16:08:51
URL: http://thephilip.blogg.se/
Postat av: baazie

Ja dt va ju du som exprementiera med min baby ;D

2010-07-05 @ 16:53:51
URL: http://saneela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback