soolskeen !

Hej alla glada!

Idag har det varit underbart väder, verkligen ! Vaknade upp hemma hos Philip och fick sjuts till pendeltåget.
När jag kom hem åt jag två mackor med ägg på, mumsee ! Jag gick upp och satte mig på taket för att sola, men nää då kom ju alla svarta moln framploppandes från ingenstans, så jag gav upp. Gick en promenad till konsum och handlade lite mat till kylen och frysen, den behövde fyllas på lite (; När jag väl kom hem fanns det inte ett enda moln på himlen, så jag sprang upp till taket igen, tok fram solstolen och stekte för fullt, sååå skönt ! Även om Sveriges sol inte tänder på mig som jag sagt innan så gav den med sig lite ;) Även om jag velat lega där uppe längre så fick jag ge mig, för Philip ringde och sa till mig att ta tunnelbanan till hans jobb, möta upp honom och sen ska vi hem till honom och laga mat tillsammans :) Semir kommer också sen när han slutat jobba ikväll, mys!

Nu får jag skynda mig med städandet och fixandet så att jag hinner med tåget ;p
Xo/s.

 

NI är bääst ! <3


Kommentarer
Postat av: Philip

Oh ja blir så avundssjuk vill också sola hahaha! Ja babe snart kommer du hit. Städa snabbt hahahah

2010-06-22 @ 19:15:59
URL: http://thephilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback