Remember me

Tjuluu!
Satt hemma hos Philip igår , vi laddade ner filmen remember me, guuuud jag gillade den feet mkt asså, grät sönder asså ! Philip gav upp efter ett tag för han blev trött och skulle upp och jobba. Meen jag sa till honom att kolla på hela en dag. den är verkligen sevärd ! Efter att jag inte kunde sluta tänka på filmen så satte jag på mean girls som fick mig på andra tankar. Var i säng runt 05 (:

Philip sjutsade mig till tåget runt 11 imorse, åt lite mat och satte mig på taket och sola! Gav upp efter 2,5 timme, höll på att dö av värmeslag, och den lilla färg jag fick gjorde så jag verkligen inte hade ork till att steka längre ;o

Nu är jag,semir,philip och maria hemma hos philip, vi ska strax ner till stan och fika på alberts som ligger i östermalma (: mys !

Imorgon ska vi äääntligen tvätta, belive me det behövs ! Sen ska vi fixa inför middsommarafton som vi ska fira på fredag, vi får hoppas på lika fint väder som vi haft idag ! :)

Det va allt för idag, Xo/s.

Btw, Grattis på födelsedagen Maria :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback