Midsommar

Hej allihopa !

Igår satt vi hemma hos philip och kollade på stay alive, den handlar om ett tvspel som man måste överleva på annars dör man i verkligheten , ja den va lääskig ;/

Vi har hållt igång hela dagen, varit och handlat grejer till grillningen iför kvällen, hämtat grillkött hos philips kusiner, gjort tårta (semirs idé såklart). Och nu sitter bella och hackar grönsaker, noelle är ute och grillar, eller håller igång grillen, semir diskar och philip är och handlar bröd och folié som vi glömde ! Och jag sitter på en stol och tänkte uppdatera er, hahha ;) Senare kommer schabo och zizou också (: Ikväl bliiire feeest !!
Efter förfesten med, grillmat,alkohuul,chiips,tårta m.m så blir det utgång, vi får se vart vi ska någonstans (:

Imorgon äre jobb för min del, så får la ta det lite lungt ;p
Känner mig dum, måste hjälpa till, eller iaf fixa mig lite , annars lär vi stå 5 st framför spegeln sen , nä tack!

Ha en super bra midsommar allesamman !
Xo/s.

(kommer bilder en annan gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback