I need u

Mitt i natten !

Ligger här i sängen själv, semir är inte hemma ..
Vi var och åt kalopps hos hans morbror, meega gott, taack ! Har försökt sova sen halv tolv, men det e inte det lättaste , massa massa tankar bara snurrar önskar man kunde spola tillbaka tiden och göra det man ångrar nu, tror mitt liv hade varit bättre då.. elle?
Sjukt allting är egentligen , när man ligger själv hemma så kommer det upp grejer i huvudet som man aldrig tänker på annars, därför jag hatar att vara själv, blir arg på mig själv för att jag inte gjort grejer bättre "förr i tiden", grejer som hade varit bra nu, grejer man kunde gjort och sagt så man hade sluppit må dåligt nu..
Grejer som hände för såå längesen som fortfarande gör så ont, som fortfarande snurrar.
Blir så imponerad på människor som har så lätt för att gå vidare och lägga grejer bakom sig..
Fan vad jag ångrar saker i mitt liv ! Jag vet, man borde tänka innan man handlar, men misstag gör väl alla, och ja tyvärr får vi ta smällen när det sen inte blir som man vill, när man inte får som man vill.. riktigt jävla segt ! :/

ska ta en cigg, och försöka sova. Imorgon är det jobb, börjar 14.00- 22.00, hoppas det får mig på andra tankar.
Natti, Xo/s.

   
Skönt när man va liten.


Kommentarer
Postat av: Philip

Älskling du ska inte tänka på det som hänt tidigare man växer upp och man var ett barn fast än det kanske va 1-3 år sen, man blir alltid äldre och inser hur dum man har varit! Du har i alla fall nära o kära som ställer upp för dig och nästa gång ja säger till dig kom o sov hos mig så måste du komma utan att tänka på nott annat speciellt om du mår dålig! Love you babe

2010-06-21 @ 13:36:39
URL: http://thephilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback