uppdatering serbien

Hej !

Jag har det bra kan jag borja med att saga ! tihi.
7 juli i var by ar en speciell dag da man anordnar en fest i skolomradet, hade riktigt kul ! men det slutatde med lite kaos da en snuskig kille gjorde en wetwillie pa mig, betyder att han slickade mig i orat, hahah ! Mamma och pappa var ocksa dar, och trogfattad som han har killen var blev utslangd fran hela utestallet, ja vi hade nagra wannabe bodyguards, pinsamt men sant, jobbigt att folk ska tro att vi ar nagot speciellt for att vi e fran sverige, idioter ! Men annars var kvallen sjukt bra, lite brak hit och dit med annars kanon ! sa tack..

Igar var vi inte i byn utan vi stack till ett discotet som heter vinjak 5, sjuukt mycket folk och sjukt bra livemusik ! Trakiga var att tjejerna vi va med ville bara sitta vid ett bord, men ikvall lar det bli tio ganger battre for da ska kusinvitamin folja med och antagligen kommer milan fran malmo ocksa till var stad, nznznz pardeey, haha!

Annars ska jag inte klaga, vadret ar mkt bra, och nej har inte blivit brun for har e molning men varmt, riktigt jobbigt vader, kan inte solen bara sta pa sa man kan dra till bassangerna och svalka sig i poolen och steka i solen, ja har tva veckor till sa far val hoppas det blir bra snart ! (hittar inte hur man gor smileisar, fett jobbigt) haha ! Men smile iaf, haha !

Xo,s !

Bilder kommer sen nar jag kommit till Sverige ! tihi

Kommentarer
Postat av: Philip

Hej älskling, välkommen hem till sverige! Saknat dig som fan! Du har säkert hört historian men ja e i kina! Skriver här pga de inte finns facebook här hahahah! Snart ses vi babe, pussar

2010-07-25 @ 23:53:40
URL: http://thephilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback