Sverige

Hemresan gick bra, smällde av på flygplatsen av idioterna som inte har ett enda sammarbete, idioter ! Hade 3 kilo övervikt och en "handväska" på typ ett halvt kilo, skulle först betala 45 euro, fine pallade ej disskutera. Betalningen skulle ske i en annan del av flygplatsen, man kunde inte betala direkt hos dom som checkar in väskorna, okej gick dit för att betala, då säger mannen att jag ska betala 90 euro, alltså det dubbla, jag bara wtf varför det ? Jo för att vi mellan landa i Riga. Men grejen är att väskorna gick direkt till köpenhamn, så fattar inte varför det skulle betalas dubbelt, fyfan vad jag koka, skrek isönder mitt liv, och under tiden jag betalde ''45euro'' så´skickade hon iväg min väska, så när jag kommer tillbaka för att säga att jag inte tänker betala 90 euro så säger hon att hon skickat iväg väskan, OMG !!! Så ja, det slutade med att jag betalade 90 euro för 3 kilo övervikt ! katastroof .. Vi kom hem till slut, och nu sitter jag i helsingborg och de är det sista jag vill ;s Hade det sjukt bra i juggan ! På fredag åker jag upp till sthlm och börjar jobba på lördag morgon.. Hellre det än att sitta i denna hålan !

xo/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback