Serbieen

Heej !

Sitter pa ett internetcafe med min kusin har nere i serbien. Idag ar det verkligen underbart vader, sol och vamre ! myckeet bra :)
Vi kom fram efter en laang reda i lordags kvall, det va javligt mkt vagarbete och ratt mkt folk vid den serbiska gransen, men vi kom fram efter 26 timmars bildresa, skont vill jag lova !
Igar var vi pa kristinas fodelsedagskalas och hade valdigt trevligt, tack och grattis igen :)
Idag har vi suttit pa ett cafe med kusinen fran sthlm och nu sitter jag och kristina som sagt har pa internet cafeet. ikvall far vi se vad som hander, liten utgang i stan kanske. Borde vara folk ute efter 20dagars regnande har i Serbien, tur att vi kom, solen borja skina direkt, hahaha , ;p

Har inte sa mkt mer att saga i och med att vi inte varit har sa lange forstass, haha xD Annars trivs jag bra vill jag lova, traffa slakt och vanner !
Saknar er darhemma , <3

Xo/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback