Önskar jag var stark..

Hade trevligt igår med några vänner som kom på besök (: Det behövde jag, nytt sällskap.. Kul så länge det vara..
Rabbaterna är fixade och tvätten är färdig. Nu är det bara mitt rum som gäller.. Puff, pallar inte, rummet är det tråkigaste som finns att städa, någon som vill? ;p Får ta och fixa det ikväll ngn gång, packa resväska till Sthlm. Sen stannar jag där till oktober. Missar syrran,brorsan och mammas födelsedag :/ Förlååt..

Ikväll beger jag mig till Åstorp för att grilla med frugan Emelie och massa andra trevliga människor. hihi<3 Annars har jag suttit hemma och ruttnat,städat, fixat och donat enda sen jag kom hem i söndags.. Ska bli skönt att åka upp till min älskade Semir <3


Akon
What am i gonna do,
with no more you,
Can't believe there's no more you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback