..

Jag har inte lust till någonting! Vad är det som är felet, känns som livet står still men tiden bara springer iväg ! Det händer ingenting, åh så jobbigt!
Pallar inte..

Har käkat lite frukost, satt igång tvättmaskinen, och nu dricker jag kaffe och lyssnar på juggemusik, bästa!
Ska vika resten av tvätten som precis blivit torr, dammsuga lite i köket och sen torka resten av tvätten när maskinen blivit färdig.
Vattna gräset måste jag också göra, det är helt gult av värmen som varit dom senaste veckorna. Sen finns det massa ogräs som ska plockas, usch ja , mycket som ska göras när man inte varit hemma på 3 veckor. Mamma, pappa och lillebrorsan kommer hem om två veckor och då får dom fortsätta hålla huset på top, för jag är ändå inte hemma då, haha ;p
Full rulle här hemma hela dagen !

Vi hörs,
xo/s.


jag och syrran i juggan förra året,
lite mongo bild men det bjuder jag på;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback