andre Juli.

God morgon!
Mamma väckte mig, hon hade gjort frukost till oss, någon mumsig äggröra och mackor, tack <3
Har fortfarande inte packat min resväska och vi åker ikväll. Blandande känslor med denna resan.. Det känns tomt på något sätt, det känns tomt pga Dig. Efter att ha haft med dig tidigare och helt plötsligt ska man sova själv där nere, du fanns som en stor tröst när farfar gick bort.. Jobbigt, men jag får bita ihop och klara detta, det har ändå gått sex månader ungefär. Hur lång tid ska det behöva ta att komma över en människa ?!
Sen jag hoppade av tåget i lund i tisdags så har det bara varit blandade ångestkänslor som hoppat runt i mitt huvud, orkar fan inte det mer, bara försvinn, bara glöm!
Det ska bli skönt att åka ner och träffa familjen och släkten, festa loss i en annorlunda miljö, umgås med familjen. aa, thats it, keep on walkning..

Ska packa sen kanske jag hinner en runda hem till Semir där dom ska grilla och ha lite förfest, alla vänner är samlade och det hade varit kul att säga hejdå till allihopa.. Känns som jag glider ifrån hela världen :/ Men jag älskar er ska ni veta..

Har inte så mycket mer att säga, åker till Serbien ikväll och är tillbaka i hbg den 25e Juli, sen sthlm 28e Juli.
Take care, Xo/s.


    
           Underbart!  

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback