It takes more..

Heej !
Har inte skrivit på lääänge, i know . Men känns som jag haft fullt upp exakt varje dag .
Har jobbat nio utav elva dagar sen jag kom upp till sthlm.
Sköna pengar, men det känns i kroppen och hjärnan när man inte är van ;p
Allting är bra här uppe, vi har köpt nytt köksbort, tv, tv bänk och micro.
Vi har fått iordning det lite :) nice !

Är ledig fredag och lördag och det ska bli så skönt !
Den 27e åker jag ner till hbg och hälsar på familjen och min efterlängtade vän Mattias.
Har piercat min tunga, haha den läker bra, tror jag :) Har inte ont mer, och det är skönt (:
Har fått en hemsk jävla hosta så var på apoteket och hämtade ut mina
hostmediciner som mamma beställde till mig hos husläkaren i hbg.
Bra grejer att allting går via datasystem så man slipper den jobbiga gula receptlappen mer ;D

Vädret i sthlm idag är väl okej, solen är tyvärr inte på topp, men det regnar iaf inte
vilket är mega bra, trött på regnet nu, vi hade mega regn för typ 2 dagar sen,
skit segt !

Väntar på Philip som stax kommer hem, och då blir det en runda i sthlm city och en mysig fika <3



Varför säger man en sak, och gör helt tvärtemot?
Sjuukt störigt..
Xo/s




Kommentarer
Postat av: Philip

LOVE YOU

2010-09-04 @ 20:07:05
URL: http://thephilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback