Fredag .

Hej hopp !
Det är fredag och jag har grovt tråkigt ! ;o
Jag sov 1.5 timme inatt. Hade en väldigt
trevlig och lärorik kväll/natt. Tack för de (:
Jobbade 7.30 - 14.00 kom hem och deckade
direkt ! Vaknade vid 20 tiden. Ops !
Nu är jag uttråkad och har ingenting att göra.
Semir degar i sängen och philip gör sallad :o

Är absolut inte sugen på att festa, men orkar
heller inte sitta hemma ;s uusch ! ångest!
Ska typ gå och ta ut pengar och sola ist,
dra ut på tiden med något, bättre än inget !

Jobbet går bra, skönt är det, trivs som fanken (:
Imorgon blir det iaf fest , första gången sen jag
kom till sthlm, haha ;) Sen på söndag har vi personal
fest på jobbet, Niiice asså !!! :D

Nej nu ska jag göra nytta, Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback