Skoolaan.

Sitter i skolans datasal och lyssnar på musiik, börjar om 1 minut, (45) Slutar efter denna lektion, har psykoogi med svettlöken :o uuuusch vad jag inte gillar henne, leker och sånt :o Blääää. Idag vet jag inte vad som händer får se seen, Ska hem och ta det lungt, har träningsverk i magen och ryggen sen dansträningen igår, aldrig fel ;) jaag älskar att dansaa :D wihoo. Så nu har jag börjat, får nog gitta ner till klassrummet så hon inte får spasma ryck som valigt, åh :@ Jag skriver kanske lite senare , xD tihiii. Ha det gött ppl, pussheey / Bäzis ! (fortsättning nedan).

                                                     image25

hellu, skriver igen ;D Just nu sitter jag hemma hos Emil i stan och lyssnar på musik, vi har precis kollat på en suuuper räälig film, an american hunter, uusch verklig och allt, andra gången jag ser den men kom ju inte ihåg den, så lika bra att se den igen, haha ;D Efter jag sluta idag satt jag kvar i skolan och gjorde ett arbete färdigt, sen drog jag ner till stan och handla mc donalds mat , mums va jäätte hungrig, hade inte ätit något på hela dagen, jo en risifrutti :D Så det satt gott... Sen upp till Emil och ner igen för att hyra film och köpa gottis , hihi... Imorgon vet jag inte vad som händer, det blir väl hem och ta det lungt, slutar 4 imorgon ;/ aack.. Annars har denna dagen varit super skojiig , haft trevligt och så :D hihihi (; Ne nu ska jag gå och lägga mig , komma i säng i tid för en gångs skull, de är inte ofta det händer, konstigt man är så jäävla trött, även trött på allt, allt går segt egentlign :/ Pallar iiinget mer, vill ha LOV. och snart är det stockholm som gäller, om 2 veckooooor :D varma kläder med sig då jaa , uusch ja vintern är här nu jue :o men fest sugen är jag JAA :D Nattti natti ppl . / Bäziiis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback