I must go on

09.00-16.45 satt vi och kollade på dig, och det var värt vart enda minut, jag saknar dig sjukt mycket, vi alla saknar dig sjukt mycket;/ Vi ses om en vecka igen <3 Håller tummarna för dig hela tiden, tråkigt att du ska behöva ta någon annans skit ! Love you my friend .

Har inte hänt så mycket annat idag, drack en kopp kaffe hos Emelie efter det där, (ovan).. Och nu är jag hemma och tänkte faktiskt ta en powenap, har absolut ingen aning om vad som händer ikväll, antagligen inte utgång, jävligt ovanligt för att vara oss. Men sen ifs så vet man aldrig, man kanske ses i dimman ändå ;p mohaha ! (:

Tänkte hoppa in i duchen och hitta något att ha på sig, ifall ifall.. Efter det blir det en timmes vilepaus i soffan.

Att sakna gör fan ont, det är faktiskt sant, man inser inte vad man förlorat förrän man förlorat det, men hade inget annat val än att göra det beslut jag gjorde, och nu vill jag bara ha tillbaka mitt hjärta, det går långsamt, men det går ändå. Håll ut Sanela (: haha. You go girl, visst?

Nä, nu har jag inte tid här mer, bäst att vara färdig i tid så man slipper dö av stress ;p
Xo/s.



Ändå puligt ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback