fuckyouanddie

Helgen har bestått av fest, chill, ätit god kycklingsoppa,vänner och jobb. Har även hunnit träffa min underbara kusin, vi hade mycket att prata om, och skönt va det :D Tack babe<3 Tiden springer iväg och jag har nästan ingen koll på dagarna. Vad händer lixom;s Idag vaknade jag upp hos Jennica allafall, vi solade, gick en lång runda i pålsjöskogen och åt sen middag hemma hos Emma, mums (: Nu är jag hemma för en gångsskull, ska även sova hemma, duktigt Sanela! Imorgon blir det medicin deligering på mariapark ("utbildning" för utdelning av medicin på jobbet) efter det blir det kanske lite kaffe hos Emelie.  Annars händer det inte så mycket, tiden springer iväg samtidigt som man knappt får något gjort :s Ja, vad gör man livet kan inte alltid vara bra. Alla har vi vår dåliga period !

Har så mycket hat inom mig, och aldrig någonsin har jag hatat någon så mycket som jag hatar dig !

Sovgott, xo/s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback