You make me smile.

Hellu..

Fredag:
Förfest hos Lina Modin med lite andra goda människor, jag , Semir och Emelie blev upphämtade av min syster och min kusin, och vi körde till Malmö. Kvällen blev inte riktigt som planerad, men kul hade jag iallafall :D Så Tack för det !

Lördag:
Sov riktigt länge, och åkte hem ifrån Emelie, gjorde ve mig och sånt, sen blev det lite förfest på Emelie's bakgård med Semir, Viki, Jimmie och Emelie (: När jag och Semir kom hem till Bårslöv hörde man musik från från min trädgård enda till busshållsplatsen (den ligger nära). Då blev det fortsättning med festen och vi alla blev fulla och glada, var i säng runt 03.00 tiden. Aldrig fel med familje fest ;D

Söndag:
Det blev en snabb runda ner till stranden med Semir och massa andra människor. Efter det blev det fika och sen åkte jag hem till Jasse med Jennica. Vi grillade och åt en god kvällskmat tillsammans, väldigt mysigt !!

Måndag:
Åkte hem från Jasse. Hem och fixade lite stuffs, åkte sen ner till stan och fikade med massa människor, det va nämligen Semirs sista kväll i hbg, så det va fullt ös på Mezo igår ;D haha.

Tisdag:
Semir kom hem från jobbet runt 05.00 tiden, jag mötte upp honom, packade hans sista grejer sen fick vi skjuts ner till Lund där han tog tåget till Sthlm. Och jag satte mig på tåget tillbaka till Hbg. Så nu sitter jag här hemma och har precis ätit en äggmacka och tänkte gå och lägga mig för jag e mega trött. Ingen aning om vad som händer idag, men det får vi se lite senare (:

Tack&hej, Xo.

                             
                                                                          Semir&Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback