Ullared

Hade mycket trevligt på Ullared idag :)

Köpte några linnen till mig själv, en mysig tjocktröja och skor i en skobutik utanför Ullared.
Sen köpte jag massa gott och blandat till lägenheten i Sthlm. Vas med plastblommor, såna "muggar" till stearinljus, två fina skålar, handdukar, dörrmatta, toalett stuffs (tops,tvål,sköljmedel, m.m)
Faktiskt nöjd med dagens inköp (: Nu längtar man bara tills vi flyttar, jag och bästaste Semme boy :D Vi kommer ha det sååå bra ihop <3

Åkte hem till Emelie senare på kvällen, då satt jag och Semir och tittade runder på barbord/stolar som vi tänk inhandla när vi hittar ngt ;) Kollade runder på soffor med säng i, alltså bäddsoffa fast vi vill ha med divan;)
Nog om det .. ;p

Har inte hänt så mkt annat idag, imorgon blir det litta pardey, först hbg sen malmö (;
Sov så gott allesamman. Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback