sunshiinee.

Hellluuu.

Nu har vi fått igång internetet på datorn igen, verii naajz !
Har varit överallt och ingenstans i sthlm under dessa dagar jag varit här, och det tackar vi Philip för, har haft kul varje gång vi hittat på något ! :)
Imorse gick jag och Lidija upp på tarassen och stekte lite in the sun, riktigt skönt va det. Men som sagt så tänder inte sveriges sol på mig så jag blev typ inte alls brun, Lidija blev värsta bränd på bröstet :/ haha, stackars miig..

Vi har precis käkat kycklingfilé,ris,wookgrönsaker och sötsur sås. Så duuktig jag är, det blev mumse gott ! Semir har deckat och Lidija plattar håret. Ska strax hoppa in i duschen och börja fixa mig, ikväll ska vi hem till Philip och röka vattenpipa i det fina vädret :D Mysigt !

Imorgon blir det utgång, vart? Det får vi se ..

Nä nu måste jag hoppa in i duschen, och hitta ngt fint fint att ta på mig (a)
Xo/s.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback