Måndag.

Hej blogg!

Ja, idag gick jag upp kl 8, då Semir
skulle till skolan och jag skulle träna.
Han hade bara två lektioner, så jag väntade
på honom, sen gick vi ner till stan och drack
kaffe, ska ju säga att jag såg inte allt
för vacker ut, helt lökig !
Sen efter vår fika så gick vi hem till
Emelie och drack kaffe där med, somnade
och hemma hos henne ;p Sen vid 7 gick jag ner
till gymet, mötte syrran och tränade en
gång till;p yee, här kör vi hårt ;D

Efter gymet gick jag upp till Emelie igen och
åt lite kyckling och frukter, ja åt ngn riskaka
också, haha lite mindre nyttigt ;p
Jag och Semir tog bussen hem nu halv 11,
så nu ska jag upp och duscha och sen
hoppa i säng ;D

Imorgon ska jag på jobbintervju, så får
väl hoppas på ett bra besked (;
Och då blir det hejdå Danmark, ;p

Annars är det bara träning i veckan (:

                                                                      Fyfan vad detta är jobbigt ;/
                                                                         Mår såå dåligt, innerst inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback