Dagen innan helgen typ;)

Japp, då e det torsdag idag då.
Har inte hänt så mycket, druckit
kaffe hos Emelie med alla babes<3
Sen tränade jag med Syster, och
tro mig jag var riiktigt svettig.
Vi hade uppvärmning 20 min,
sen körde vi ben (: Mitt rosa
linne var helt fläckigt av svett,
riktigt nice, tecken på bra jobbat! ;)
Efter träningen åkte jag hem till E
vi kollade på bla. grannfejden, haha
och snackade lite och allmänt myspys:*
Me like<3

Imorgon lär det nog bli en stressig dag,
ska fixa mina naglar kl.10 sen ner till
stan och köpa ngn present till Jennie
för hon fyller 21 på söndag, men firas
imorgon, så imorgon blir det fest ;D
E är så snäll så han kör mig till mörarp,
annars hade jag fan inte hunnit vara där
till halv 7 ;o Plus får träffa honom en snabbis
(: tihii..

Ne nu blir det läggdags för min del, mkt som
väntar imorgon , jag hoppas det blir en bra
kväll med alla mina härliga vänner <3

 Xo/s.
                                                                                   
Give up..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback