vad är dt för fel på dig..

Igår va jag på bio med Jennie&Jennies mamma.
Vi såg ju snabba cash, jag är kär i honom,
vilket alla andra också är, så jag får hitta en
annan, haha ;p
Sov hos Petra inatt, och det va mys, satte
på filmen ciao bella, haha helt okej ;p
När jag gick upp från Petra gick jag ner
och sola, sen gick jag till graffiti och lämnade
petras hus nyckel, för hon va inte hemma när
jag vaknade, sen när jag hade lämnat nyckeln till
henne så gick jag till Emelie, och här sitter jag
fortfarande ;p druckit typ 3-4 koppar kaffe, mums.
Semir har åkt hem, Jennie gittar nu, så nu är det
jag, petra och emelie kvar (: Ingen aning vad som
händer idag, fråga syrran om hon vill slinga mitt
hår, är sugen på det, för jag har en "snygg"
utväxt, haha ;o
vi får se, vi får se (:
Nä, mitt liv suger, är helt förvirrad.
Ångeest !

Xo/s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback