väääärk.

shuluu.

Det är min vecka denna månaden, inte skönaste känslan i magen, ni tjejer vet hur jag menar ;p
La mig väldigt sent inatt, var i säng runt 04.30, varför vet jag inte, satt vi datorn och snackade
med lite trevliga människor som heller inte hade något bättre för sig än att sitta vid datorn mitt i natten.
haha, nice !

Jempa har hoppat in i duschen och efter henne är det min tur, ;p Vi ska möta Petrusch nere i stan runt fyra, då hon slutat jobba. (: Vi ska gå i stan, vilket var ett tag sen. så det blir mys ! Kanske hittar något fintfint? ;)



I don't know what to do.
Xo/s.




Köpte en mascara och en kalender i stan idag. Kalender för att skriva alla dagar man jobbar, man vet aldrig när mobilen bara lägger av ;p
Vi gick hem till Emelie och drack lite kaffe, jag tog bussen hem halv nio, åt lite mum food, jag frös, så jag gjorde lite te, och nu har jag bänkat mig framför tvn och tittar på filmen ett perfekt mord.
Har sett den innan men ja, den började precis när jag satte igång tvn så det fick bli den :p  Har sängen full med nytvättade kläder så det blir en liten städning sen efter filmen. Vill helst inte sova på golvet ;)

Nä, back too the moovie !


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Så lite så :)

2010-02-23 @ 14:46:12
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback