unbelievable

Hellöj!

Pappa kom och hämta mig från jobb vid två.
Kom hem, snackade lite med syrran och reka,
en tjej som hon fixade naglar på..
Sen har jag inte hunnit med så mkt mer ;p
Idag har jag ingen aning om vad som händer,
gå & dö typ?
Skrev till Jennie innan, så sitter och väntar på
svar från henne ;p Men ja, gud vet vad hon gör.
haha!
Ja det e som sagt söndag, alltid lika segt typ :p

Nä, har inte så mkt mer att skriva faktskt, hoppar
in i duschen så vi har det färdigt allfall (:

Xo/s.


Blev en snabb dusch, slängde på mig ett
par gina jeans, en helsvart t-shirt och en
grå gina hoodtröja (:
Körde med pappa hem till Jempa(Jennie).
Jonte gjorde mat till oss, vi blev mega mätta,
och nu sitter vi och glor på taking the stage. :)
Vi är sugna på att hitta på ngt, först & främst
köpa cigaretter, sen får vi se vad som händer.
Emelie kanske? hah..
Vi får se helt enkelt (:
Är ledig imorgon så för mig är det bara go hard!
haha.. Nä men nu har jag inte lust att sitta här ,
nu får vi hitta på något helt enkelt (:

                                                                                                                   










I remember every word that you said..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback