Tiden springer iväg..

Det blev en ensam myskväll idag, har absolut inte gjort något alls ! Pratat lite i telefon och bläddrat runder på tv'n. Pratade med Jennica innan, vi diskuterade om hur snabbt tiden går egentligen.. Snart ett år sen vi tog studenten ;s Hjälp ! Jag hoppas bara denna smärtan springer iväg lika snabbt..
Har ni funderat på vad musik egentligen gör ;o Man kan få en helt annan bild av livet utav att bara lyssna på musik, eller allafall jag får det, jag har alltid på musik när jag bloggar, känns tomt annars.. Och ifall låten tar slut, "pausar" jag och tar en annan ;p

Nä, klockan är mkt, ska upp mega tidigt, typ sex, jobb 7.30-14.
Imorgon kommer min älskade Semir hem , wiie <3

Godnatt/s.


Inläggets låtar;



Kommentarer
Postat av: Anonym

u should know ;D

2010-02-24 @ 22:28:33
URL: http://susannahaldin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback