powernap

Helluj.
Kom hem från jobb för lite mer än 30 min sen,
pappa dukade fram mat på bordet medans jag
tömde urinblåsan och tvätta händerna,
mum/dad har lagat snitzel med potatis, pepparsås
och rivna morötter, mums :D

Jobbet var stressigt idag, vi var en man förlite.
Vilket innebar att jag hade tre st med lift &
två utan, och fick springa som en idiot, frukost,
toalett, tömma disken,bädda sängar, röja upp
och allt sånt som måste göras.
usch ja, så kan det går, bir antagligen lugnare
imorgon, mum jobbar ju också, och så fort hon
är färdig med sina så tar hon och hjälper mig, hah
shhhh ;p

Nä, nu blir det en smoke, och en go powernap,
ikväll? hänkar på gänget om det händer ngt ;p

xo/s.



Nöff nöff, grisen i Serbien. haha, ja bonde.com ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback