Now I'm living with just memories..

Dek funkar inte mer nu, nu får det vara som det är, jag orkar inte mer..

Känner mig småsjuk, min vänstra näsborre är förkyld ;s Och är allmänt seg och sledeen. Så jag har suttit hemma hela dagen och inte gjort något alls.. Funderar på att ringa pappa och be honom köra in om och handla popcorn innan han kommer hem (a) Hade varit mumsigt med en skål popcorn, en mysig filt och bara sitta i min ensamhet och titta på någon film/tvprogram. ;/ Wish you were here with me..

                                            


                                                                    Don't forget to leave my heart.
                                 
 
                                                                    Jordin Sparks-It takes more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback