jag tror inte, jag vet..

Har tränat lite dans idag, hårt körde vi;p
För er som inte vet så hyr vi lokal på
friskis&svettis och dansar där(;
För er som inte vet vilka vi är , så är dt
lite olika faktiskt, men just idag va det
jag,semir,jennie& viky. Annars är det typ
jag,jennie&semir:p

Efter dansen fikade jag lite, och sen åkte
jag hem till Malin, där jennie,emelie&petra va :p
Och nu efter typ 1 vecka så sover jag i min
egen säng, haha. :p
Har bott hos Emil&Jennie hela veckan typ, men
nixelipix, nu är det slut med det ..
Tror faktiskt mamma&pappa saknar mig här
hemma, haha ((:<3

Kan också säga att jag är dum i huvet.
Hur kan man bli så blåst utan att ens
märka det förrän man redan är krossad,
hur man man tro på en människa så mkt
så att man blir glad i onödan, hur kan man
överhuvudtaget acceptera allt detta ?
Detta är sinnessjuktfuck off !
Det gör så ont, så sjukt ont, är helt stum!

Somnar nu, god natt..
Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback