I'm better than you.

shuluulu!

Det va kul att träffa Simba igår, stor han blivit ;/
Saknade att ha honom igår när vi kollade film, är
van vid att han ligger på mitt bröst med tassen i
ansiktet, söte <3
Hade det bra igår, krängde chips, dt va längesen
jag käka det, så det satt fint, dippa på det ;)
Vi tittade på "ett iskallt mord", inget speciellt faktiskt.
Sov mysgott inatt :D Och vaknade jävkligt sent,
haha..
Åkte ner till mezo där semir&jennie satt, vi drack
kaffe och snackade skit (: myspys ..

Åkte hem till Jennie efter kaffet och var där ett tag,
nu är jag hemma, precis ätit och ska ta en tupplur,
börjar jobba 21.00 och slutar 07.00, så det blir en
lång natt ;)

Imorgon när jag vaknat så tänkte jag åka iväg och
träna, chipsen ska bort, haha ;p
Senare under dagen/kvällen så ska jag träffa Emil,
får se vad vi hitta på för skojsigt (: Och tack för dom
mega fina rosorna som jag fick igår, jätte sööt <3 :D
tihiii, maff (:

Nä, nu måste jag vila en timme typ ;p
ha dt nice, bitches (;

Xo/s.



Simba <3

Kommentarer
Postat av: Mandaa

han sover på mitt bröst alltid & har tassen i fejjan & jag förstår dig att du saknar det, det är fan mega myysigt . hihi (a) Puss hun !

2010-02-16 @ 09:10:32
URL: http://baaronessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback