I can't take no more of this.

Sitter i köket och dricker kaffe och röker,
bra frukost ? xD haha. Nä, det kommer sen
kan inte äta frukost direkt på morgonen.

Jempa skrev innan, om vi skulle på bio, se
snabba cach, asså jag e seg med filmer,
så nää jag har inte sett den, haha ;p
Ja, klart jag joinar, vad händer annars lixom.

Jennica kommer hit vid fyra också, dricka kaffe
med mig och snacka skit (: Det va inte igår,
saknar henne ändå ;p <33

Gick upp vid två idag tror jag, och nu när jag
kollar på klockan så ser jag att frukost tiden
redan är över, så får vänta till middag ist,
och så kasst som jag äter så kommer det bli
vid typ 18 om jag känner mig själv.. haha,
Bra Sanela! Så går man inte ner i vikt säger
mammi ;p Nä mamma, jag vet, men kan inte
äta, är inte hungrig, haha :p

Nog om det..
Känns som jag inte kommer hinna med så mycket
mer idag, eller? :p Det beror på hur lång tid det
tar för mig och Jennica att packa hennes kläder
hon flyttar ju snart, nice i nice (: Mindre nice
att hon flyttar dit hon ska, oh no ;p hah..

Nä, fylla på kaffet , skriver kanske tonight om jag
har tid (:

Xo/s.


På en fotbollsmatch får man se ut som en man, hahha ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback