Give me.

Såja, igår var det förfest hos Emelie, fett nice med mycket roliga människor, behövs lite nytt folk :D Me liek!
Nu vill jag ha sommar, halkade på isen igår och skrapa hela min hand, haha palla mitt liv, synd att ingen filmade för det måste ha sett roligt ut asså ;D Jag och Jennie hamnade på efterfest med några människor som va hos Emelie som satt här i soffan och drack litta bira, haha ;p Jennie har inte vaknat ännu, så jag får sitta och vänta  på henne, ska ringa pappa och be honom hämta oss, för jag orkar verkligen inte ta bussen med dessa klackar som jag har på mig, uusch ne det går bara inte ! Nä idag är det juggefest, mile kitic och någon till, vi får se hur man mår lite senare idag, för just nu mår man som man förtjänar.. ;p Och då blir det pardey med kusinvitamin, och brudgänget som vi brukar vara ;D wiho. Nä hörs senare om vad som händer ikväll i guess ;)

Xo/s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback