emergency room

Helloj.
Vaknade upp hos Jennie, för tredje
natten irad ;p haha .
Igår var jag och jobbade, med Semir;p
Efter jobb åkte vi hem till Emelie och
drack kaffe, like always (;
Sen gick jag och Jennie hem till henne
och huset fullt (: Jag&Jennie fick även
besök (; Ikväll har vi ingen aning om
vad som händer. Är typ inte sugen på
att gå ut. Hade bara skämt ut mig, typ
visat alla sms för dig, o no då hade det
blivit krig ;o haha, du ska bara veta bruden!

Tror nog att vi åker ner till friskis och dansar
loss lite, för Semir kom nyss innanför dörren(:
Det va längesen vi tre dansade ihop faktiskt..

Händer det något skojsigt ikväll så hör av er
vettja (:

Smokeeetime ..
Xo/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback