alla hjärtans dag.

Hej.
Förstår inte riktigt innebörden, man ska väl få
kärlek varje dag ? :p

Har precis kommit hem från jobb, helt okej (:
Ska strax äta tacos, sen byta kläder och runt 5
så kommer Emil & hämtar mig, då ska vi till
teresa&amanda i kågeröd, hälsa på Simba <3

Efter besöket ska vi handla massa gott och sen
kolla på film hos honom, och allmänt umgås (:

Igår bjöd Jessica med mig till en lokalfest, massa
folk man känner och även folk man aldrig sett:p
Jennie,malin&petra kom också sen, och yes, shake
that ass blev det ;D
Hade trevligt, men skulle upp tidigt så det blev en
nykter kväll för mig ;/ hah..

Nä, nu har jag inte tid mer, hoppas ni får en bra
alla hjärtans dag (:

Xo/s.
(v)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback