skön lördag

Ja det kan man säga (:
Gick upp runt sju tiden,
duschade fixade mig lite,
sen åkte jag och emil och hämtade
amanda och magnus och begav oss
till eslöv, där vi skulle kolla på
Lennart "farfar" som hoppa fall-
skärm (: Mega glad blev han,
han tycker att alla borde pröva det ;)

Annars har jag bara varit hemma idag,
åkte en sväng till ikea med syrran,
köpte en glas skål, ram till foton och
galljer, vet inte hur det stvas, men såna
man hänger kläder på, haha ;p

nu sitter jag hemma och väntar på att
maten ska blir färdig, pappa grillar
nämligen ;) muuumsiiigt !
Jennica kommer också snart, hon ska
sova här (: Sen blir det jobb imorgon,
vi ska upp runt 05.00 för att hinna med
båten 06.10 tror jag den går (:
Tur man har pappa som kör oss, bussarna
går ju inte så speciellt ofta på helgen..

Ne nu tänkte jag göra sallad ..

XoXo/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback