Sexy bitch

Japp, ääälskar den låten, sexy bitch :)

Sitter hemma och lyssnar på lite musik,
kollar runder på face, bdb och så.
Är färdig med det nu, så tänkte skriva här
och sen upp och ta en smoke ;p

Ska till stan en sväng sen och se om jag
hittar sån textil rengöring, aldrig sett ngt
sånt innan, men emil sa att man bara får
tvätta vår soffa med sånt, jaja ?
Senare kaanske jag följer med emil till
hans mamma och tvättar soffan, beror på
om jag hittar ngt rengöringmedel ;p

Vi kanske sover hemma hos mig idag , får
se, får se ..

Annars har det inte hänt så mycket, vaknat rätt
så sent, vid elva, så har inte hunnit att göra
s mycket. Men det va riktigt skönt att sova ut :D
Annars brukar Simba väcka mig vid nio, Gaaah!

en och en halv vecka så flyttar vi :D wiie !

Jajaj, smoke nu sen fixa mig litta ..

XoXo/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback