Hatar den!

Japp, för 70 elfte gången så har jag lämnat in min mobil
på laaaaaagniiiing !
Är så trött på den så jag vill slänga den från
Eifeltornet ! Jag hade gjort det med glädje !
Nästa mobil jag köper ska vara den
enklaste variationen som finns, typ den första
sony ericsson mobil som kom, eller nokia 3310 !

 Don't buy!

Helgen tillbingade jag i harasjömåla i blekinge kommun!
haha det e det enda jag vet, jo det heter olofsström xD
Hade väldigt mysigt, vi bodde i en stuga och fiskade var
dag! ;p Bonde.com!
Jag fick fakstist en fisk, bara en ;o Men den vägde endå
1,5 kg typ :p Helt okej! Kan inte säga hur den smaka, för att
jag äter inte fisk.. Smakade en tugga, men tyckte dt smakade
segt och ovanligt, är ju inte van vid den smaken precis, isch!
Som ni säkert förstår så har jag alla foton på mobilen,
men den e på lagning så får lägga in dom en annan dag!

Har glömt att berätta vi har en katt hemma (:
Visar bild på den när mobilen är lagad!

Va i stan&ikea med mamma idag, köpte krukor och
sängkläder på ikea, åt mat och gick runder i stan,
träffade även syster på hennes lunch rast(:
myspys<3

Emil kommer och hämtar mig vid typ 5 tiden, ska hjälpa
honom med några saker han skulle göra :p
Sen vet jag ej xD Ta det lugnt typ (:

Ska också berätta, bestämmde mig för att behålla dom
höga skorna (: (dom ni ser först i förra inlägget.) tihi(:

Har köpt nya plagg från Gina också(:
Dom bilderna får ni också se senare,
men det va ungefär, två tunikor, två tröjor/blusar,
ett par vita strump-legging, ett par lack-leggins,
ett linne, en scarf och en halsduk som är rund :p
mkt nöjd (;


Ne nu blir det smoke, sen städa i rummet lite..

XoXo/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback