DET RINNER :@

Jaaaa, näsan rinner var 5:e minut, ååh!!
Är typ förkyld, lite hostig och sånt skit ;s

Håller på att städa mitt rum, har tömt alla
tre garderober, snart(a)
Det tar lite längre tid om man har förmånga
pauser, just nu e min paus med en chips
skål, det förtjänar man när man är sjuk :)
haha..
Har tömt 2 garderober, och då har jag fyllt
2 papperskassar och en plastkasse, rätt mycket
jaa ! Nu är där typ tomt i gerderoben, skönt
faktiskt ! Frågan är vad man ska göra av dom
gammla kläderna, i en "fattiga barnen konteiner"?
Eller vad gör man annars med dom?
Nu har jag lite kläder, och det behövs nu till
den nya garderoben i lägenheten ;p
Emil hade ju fått spel på mig om jag kom med
så mycket kläder , haha :p

Va hos tandläkaren idag, gick bra, hade något
pytte hål i visdomstanden, så den lagades och
nästa gång jag ska till tandläkaren så lär jag
få betala, pga åldern, så nej tack inga fler
tandbesök:p Har köppt flour tuggumi;) haha!

Idag sover jag hemma i kära b-löv, skönt (:

Jag berättade ju om en katt som vi hade här
hemma i bårslöv, Molle eller ngt :p alla säger
olika, så vettefan vad han heter :s
Men allafall, ville bara säga att jag och emil
också har köpt katt. Wiiiiie, min söta Simba:)
Maine Coon ras, jätte fin är han (a)
Han är 15 V (: Så hoppas han blir en stor
pojke (:

  

Ska hälsa på emils mamma, så han kommer och hämtar mig nu runt
halv sex (:

XoXo/ S.


Kommentarer
Postat av: Cecilia Jensen

ahah heter din katt också simba :D, det gör min med vet inte om det var den du hade på bdb den orange men det är min med ahaha :D saknar dig sötnos

2009-09-16 @ 15:00:26
Postat av: sanela

Allvar, ja det är den jag har på bdb'n (: miss u to<3

2009-09-16 @ 16:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback