Torsdag

Hellu!

Sitter hemma i Bårslöv.
Blev väckt av kärringen på
ovanvåningen kl 8 imorse ;o
Asså hon är verkligen inte klok,
har ingen aning om vad hon syssla
med, men banka i golvet med något,
det lät som hon tappa fem hundra
spikar och typ hammare, hon höll på
till typ halv nio, normalt?! Så min syster
hämtade mig, så åkte jag till Bårslöv,
och nu har jag precis valt ut några plagg
från gina som jag ska få av syrran,
födelsedags present :D
Valde typ nio plagg ;) tihii, Tack :D

Igår var jag och fikade med mina kära,
Semir,Jennie,Malin,Kim&Jonte :)
Efter fiket gick vi hem till Petra och
kollade på Sthlm Arlanda, Efterlyst och
so you think you can dace (:
Mycket fin lägenhet har hon också, mysigt!
Åkte hem vid tjugo i tolv, skulle egentligen
handlat cigg på pressan, nää där va stängt
Så ja, hade inga cigg ;o Jag tar av mamma
idag ;p Btw, har bara rökt en idag ;)

Tar nog bussen hem tjugo i ett, ska städa
lite, diska, tömma kattlådan och så(:
Sen kommer Emil hem fyra, och då ska vi
åka och kolla på ett hus, yeah right !
Han tror på det själv ;o
Separeras nästa, haha :p Ne vi får ta ett
allvarligt snack om det där med att flytta till hus,
förstår ju honom, han klarar inte av att bo i
lght, men hallå i hus, redan? Jag är 19 år !!
Vi får se ;p

Nä nu tänte jag gå in och duscha, så slipper jag
göra det hemma ;p muhaha..

Xo/S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback