Torsdag

Sholahopp!

Sitter i Bårslöv och har precis ringt runder
till veterinär och försäkring och sånt (:
Min lilla älsklings Simba är dålig i magen,
så fick lite tips av veterinären om vad man
ska ge honom för att han ska bli bättre,
så måste köpa torsk eller sej(ngn fisk, vet ej hur det stavas)
, och koka det, så ska han få äta det tills han blivit bra
i sin mage, sen ska man hitta någon mat som passar
honom, det kan ju vara något han inte tåler..
Och det med att han har bajsat lite här och var i
lägenheten, det är ett typiskt beteende för katter
när dom är dåliga/har ont i magen.
Awe min lalla älskling :(

Ringde även till Agria, ska försäkra honom där,
det kommer ligga på 112:- / mån, vad gör man
inte för sitt husdjur? :)



Igår gick jag och la mig vid tolv, men kunde
inte sova, så jag satte mig vid tvn och sen
gick jag inte och la mig förrän vid 04.00 typ ;s

Ställde klockan på 12 imorse, för jag skulle träffa
Emma ett tag. Så jag tog bussen till stan, vi satt
på grafitti och snackade lite skit :)
Sen åkte jag hit här i B-löv ..

Har fått mina kläder av syrran som jag beställde
på Gina :) Taackk <3

Tar 21an tjugo i sex härifrån, så går den direkt till
Västergård, det tar en halv timme, men jag slipper
byta i stan och sånt segt skit ;)

Ne nu har jag inte mer att skriva så, take care!


Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback