Tisdag

Hellu.

Gick upp runt 12 idag om jag
minns rätt, Simba väckte mig
som vanligt, han hoppa på
dörr handtaget..

Satte vid vid tvn lite, skrev till
Semir och frågade vad han gjorde,
skolan såklart ;) Åkte ner till
Petri och mötte upp honom när
han sluta, sen kom Jempa också.
Vi vandra ner till Gina för att fråga
syrran om ngn slant, lönen kommer
inte förrän fredag, så är hyffsad pank nu.
men ja, jag fick pengar av henne, och
sen satte vi oss på Mezo, köpte en
kaffe, fick även påtå;) Haha.
Vii träffade också Bella på mezo,
så hon joina oss (:

Nu sitter jag hemma i Bårslöv och har
fått lite mat av mamma, haha ;)
Pappa ska köra mig till VG sen, har ju
fan inga buss pengar ;o asså gud, jobbigt
det är att vara paaank!

Jaja, har ingenting att skriva mer,
Höörees..

Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback