Måndag

Semir kom hit efter skolan,
och då satt vi och snacka skit
och drack kaffe:)
Kollade runder på datorn,
lägenheter i Sthlm, hyffsad
stor skillnad i priset jämfört med
Helsingborg..
Mysigt va det, tack för sällskapet<33

Var ute och gick en runda med Simba,
i koppel, haha tycker katter ska vara
ute djur och gå fritt, men det vågar
inte jag med honom, tänk så tar
någon honom eller om ngt händer,
han är ju innekatt så det får han
förbli (: Då är han med mig oftare(a)
Han tycker iallafall om att vara ute:)
Han rulla i gräset och sånt gull ;)

Just nu sitter jag vid datorn med katten
bredvid, lyssnar på Taylor Swift- you belong whit me,
jag bara älskar den videon, så söt!
Emil sover så kan ju inte ha på det
högsta precis, men det får duga ;)

I helgen blir det förmodligen utgång,
om jag nu inte jobbar.
Får se hur jag gör, om jag såfall tar
ledigt eller om pengarna lockar mer,
den dagen den sorgen ;)

Nu blir det smoke, och sen bläddra
vidare till någon annan sida, typ facebook(:

Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback