Jobbe helg

Tjenixen!

Japp, jobbar lördag och söndag (dag),
så därför är det en slö fredag för
min del..

Var och fixade mina naglar idag, som jag
nämnt tidigare, det blev vanlig fransk manikyr,
blev mycket nöjd (: Nu har jag inte tid förrän om
sju veckor ;/ Anette skulle ringa om det fanns
någon tidigare tid, (Anette är nagelläraren.)
Om ni inte vet, så sitter jag modell på en
nagelskola och får mina naglar fixade:p

(Inte jag på bilden, såklart;))


Åt middag med Emil innan, hjortstek med potatis
& sås lagade han(: Gott faktiskt..
Emil är ute och festar idag, och jag sitter
hemma och typ glor på tv, med Simba, haha:p

På tal om Simba, jag gav honom kokt torsk,
startade med det typ igår under dagen,
han är redan bättre, piggare och leker igen,
riktigt bra grej faktiskt. Men grejen är, han har
inte bajsat sen igår morse :s Så nu är jag lite
orolig för det. Btw. Han får vanlig mat igen,
så vi får se ifall det kommer någon normal
avföring igen, haha vilket ämne att skriva om xD
Tänkte mest för lite tips och så, för er som undrar;)

Ne, nu får jag göra nytta, typ ta en smoke,
diska efter hans matlagning och sen kanske slänga
in mig i duschen. (:

Xo/s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback