Helgen!

Helluj!

Jag börjar med fredag då?
Jo var först en runda nere i stan,
med Mattias (: Sen träffade vi
även Semir..
Jag åkte hem, där det satt folk,
hoppsan, hah. Ne det va bara
Jonnie, Sharlie och Jonnies vän,
Andre tror jag han hette :p

Jag gjorde vid mig, sen kom Mattias,
och typ Jason :p
vi stardade med drickandet !
Jag&Mattias satt på balkongen och spelade kort,
Sen joinade även Jason och Andre(:
Semir kom också sen, riktigt kul!
Fulla&Glada blev vi;)
Semir jag och Matte drog hem till Malin
och fortsatte att dricka, sen blev det såklart
Crom(: Där Peter Siepen stod som DJ. (tror han stavas så;)
Hade riktigt roligt, Va hemma runt två,
ställde klockan på halv fem ;o UPP&JOBBA!
Tro mig, vad så sjukt trött!
Och trodde jag skulle kräka 27 ggr på väg till
jobbet, båt,tåg och buss ;o uue!
Men det var värt det;)


Jag, Emelie, Jennie& Petra (:


Foolk :)


Semir&Lite av Jennie ;D


Emelie&Jennie(:


Jag&Peter ;D;D


Mange& ngn ;p


Och sista bilden, på PETER ;D

Lördag, var hemma från jobb runt 17 tiden,
vilade en och en halv timme, och sen
gjorde jag vid mig.
Jag, Krisse och Emil drog på Jugge fest
på checkpoint i Åstorp (Stoja sjöng)(:
Emil mådde inte alls bra så han drog hem
efter två timmar ungefär.
Jag och Krisse fortsatte, va dansa, vi sjöng
och vi hade så jäkla kul!
Btw, jag drack inte den dagen;) Mådde för
"bra" för att drick ;p


Kristina&Stoja ;p


Kusin vitamin ;D



TacK Allihopa för en sjukt underbar helg!
Xo/s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback