Semiiiiiir!

Hellu, ett tag sen, I know ;)

Allafall, mitt hjärtegull semme
fyllde 19 år i onsdags, och därför
ska vi fira det idag, men mat och
sprit, oh ja, det gillar vi :)
Grattiis hjärtat<3

Inget speciellt har hänt annars,
balklänningen är på G och jag
har provat den, eller det lilla
hon gjort (: Har även gått ner i
vikt, vilket gjorde mig meega glad
jämfört med sömerskan, hon bata
"nu får du inte gå ner mer, kan inte
sy om klänningen hela tiden" hahah
saneela is happy (:

Pratade nyss med semir, hej stress.com
Ska ut och ta en smoke snart (:
Tur att jag vet vad jag ska ha på mig ikvl (:
Plus i kanten för mig, kan slå vad om att
Jempa e hemma nu och skriver
"VAD SKA JAG HA PÅ MIG, GÖR NÅT FÖRHELVETE!"
Hahaha <3


Det kommer bli en lyckad kväll allafall,i hope !
 
                                                                   Duracell;)

Akon ft. Play N Skillz- Angel eyes.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah FÖR HEL VETE!

2009-05-09 @ 14:18:14
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback