Nationella

Japp, har nationella i svenska B idag, muntligt.
Känner på mig att det kommer gå skit ;/
Tycker verkligen det är sjukt drygt, stå inför klassen
och låtsas vara typ Dr Phil, asså gör nått !

Igår stacka jag hem till Jennica runt 21.00 tiden.
Tränade med syrran först, kändes fett bra,
Vi satt och pluggade till 00.45 sen gick jag hem,
för våra hjärnor pallade inte mer, speciellt om vi
e ovana vid att plugga! haha..
Ja, kl. 10.00 är nationella, så nu ska jag plugga
vidare, läsa igenom det några ggr.
iih, vad detta kommer gå dåligt ;o

Idag har vi dansuppvisning ikväll igen, ska
först ner till stan med costa brudarna (:
Snacka lite, växla pengar och så, på torsdag flyger
vi ju ;) wihoo!

Imorgon efter skolan blir det att packa färdigt hela
resväskan, den ska med till skolan på torsdag,
för då har vi nationella skriftligt, så jag får ta med mig
rubb och stubb, och sen direkt ta tåget till köpenhamn.
Ufff vad skoj det ska bli :D<3
me like..

Ne, ut på en smoke med jennica, läsa igenom redovisningen
för varanda, och sen gå på lektion !
Lycka till Sanela!

P&K/Gajic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback